Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeTy gościu dostajesz kasę od PR-owców BMW czy toczysz ten jad za frajer? Przecież te wszystkie artykuły o tej super marce to pr-owski bełkot, żeby naciągnąć głupich nowobogackich na kasę, a w naszym kraju wszystko co niemieckie jest the best, tak jak stare golfy i inne szroty. Tak jest i z tym wynalazkiem - nowy lakier - i wow! rewolucyjne rozwiązanie.
OdpowiedzOpowiedz jeszcze o padającej elektronice i wyciekach, to takie pasjonujące!:)
Odpowiedzpasjonujące jest twoje frajerstwo gościu, wierzysz we wszystko co kupieni dziennikarze napiszą i traktujesz to jak świętość
OdpowiedzWierzę w mojego R1150GS w którym mimo 11 lat na karku i 150 tyś km na kołach sypią sie tylko żarówki... ;) Dlatego tak bardzo śmieszą mnie najazdy na BMW ;)
Odpowiedzto powinieneś czytać artykuły sprzed 11 lat i tam pisać :) dzięki takim jak ty naciągają innych na moto, które tej samej klasy z japonii można kupić za polowe ceny. Zapytaj redaktorków, dlaczego nic nie napisali o MG stelvio, kiedy poprawiało swojego NTX? albo zajrzyj na dół tej strony i popatrz na sponsorów ŚM.
OdpowiedzPrawda jest taka że Moto Guzzi Stelvio to złom któremu zegary padają po niby deszczu, jest niedbale złożony z plastików o niskiej jakości , lakier szybko się ściera, a na dodatek pochłania lekko 9 litrów co przy 18 litrowym oznacza żałosny zasięg. A to że dali mu teraz 33 litrowy zbiornik paliwa nie oznacza że może konkurować z beemką która rozdaje karty. Owszem MG ma parę zalet : hamulce,ochronę przed wiatrem i komfort, ale te zalety chyba nie rekompensują wad tego motocykla . GS to inna półka , moto guzzi jest dopracowane w 3,4 aspektach ale bmw we wszystkich, na dodatek cena obu jest prawie taka sama.
Odpowiedzz japoni za polowe ceny? chlopie gdzie ty zyjesz? czy ty wogole wiesz ile kosztuje japonski nowy motocykl a ile nowy niemiecki? te czasy minely! cenowo wszystko ksztaltuje sie bardzo podobnie a jakosciowo, coz na dzien dzisiejszy wszystko wyglada sie podobnie. Jesli chodzi o serwis, to tu tez nie znajdzisz wielkich roznic, wiec co pozostaje? Ja np jesli ktos postawil by GSa i wszystkich jego konkurentow to i tak wybralbym GS. Czemu? Bo jak go widze to chce mi sie przebrac w kombinezon i przejechac swiat dookola, a jak widze reszte, to co najwyzej pojezdzic po okolicy...
OdpowiedzSlyszalem te wszystkie opowiesci ze nowe BMW to juz nie to co te stare. Ja mam tylko jedno pytanie. Jesli MotoGuzzi jest tak wypasne a BMW tak dziadowskie to czemu MG jest na skraju bankructwa, a BMW notuje kolejne rekordy sprzedazy? Tego nie da sie zrobic samym PRem.
OdpowiedzSą ludzie ktorzy nie dopuszczaja do siebie myśli że cos może byc lepszego od ich japońskich sprzetów (polowe tańszych) Niestety fakt jest faktem i można sobie wmawiać że wszyscy dziennikarze na calym swiecie sa przekupieni i że bmw sie tylko psuje i stoi w serwisie wiecej niz jezdzi. Niestety prawda jest taka że tak samo w serwisach stoją japończyki jak i bmw i każdy inny sprzet. Nie ma motocykli idealnych! Ze wszystkimi motocyklami BMW tak bedzie, fani ryżojadów itak beda sie upierać że są lepsze. A puki co Europejskie marki odżywaja i zdecydowanie najlepiej sie sprzedają...
Odpowiedz